Pozytywna dyscyplina w szkole – warsztaty dla nauczycieli bibliotekarzy, pedagogów, psychologów oraz wszystkich zainteresowanych nauczycieli.

Skrót:
Biblioteka Pedagogiczna w Żyrardowie zaprasza nauczycieli na warsztaty stacjonarne.
Opis:

Warsztaty są skierowane do nauczycieli bibliotekarzy, wychowawców, pedagogów, pracujących z dziećmi i młodzieżą, a ich celem jest wyposażenie uczestników w skuteczne narzędzia i strategie budowania pozytywnych relacji oraz efektywnego zarządzania klasą, opartego na wzajemnym szacunku i współpracy.

Pozytywna Dyscyplina to metoda wychowawcza stworzona ponad 40 lat temu przez dr Jane Nelsen. Głównym założeniem metody jest przekonanie, iż nieodpowiednie zachowanie dzieci wynika z ich błędnych przekonań lub braku kompetencji życiowych i społecznych, a nie ze złej woli. Metoda ta koncentruje się na rozwiązaniach, a nie na karach, ucząc dzieci samodyscypliny, odpowiedzialności i empatii.


Miejsce: Czytelnia Biblioteki Pedagogicznej w Żyrardowie ul. Waryńskiego 1 (wejście od ul. Ossowskiego)
Początek wydarzenia: 19 listopada 2025, 10:00
Koniec wydarzenia: 19 listopada 2025, 13:00

Organizator: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN w Warszawie. Filia w Żyrardowie
Prowadząca/y: Justyna Czarnecka, Mikołaj Kuleta,
Koordynator: Marta Sydry


Tel: 46 855 44 58
E-mail: pbw.zyrardow@pbw.waw.pl



Rejestracja rozpoczyna się:
22 Październik 2025, 14:30
Rejestracja kończy się:
18 listopada 2025, 00:00


Dodatkowe wymagania: Nie
Wydarzenie nie podlega weryfikacji uczestników przez administratora. Uczestnicy są automatycznie potwierdzani przez system.

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót